Ja profesionalitāti papildina patiesa rūpība un vēlme palīdzēt, laimīgi pacienti tiek apbalvoti ar smaidiem.

Pirms došanās uz kādu medicīnas iestādi daudzi cilvēki cenšas pēc iespējas vairāk uzzināt par pakalpojumu kvalitāti, cenu un speciālistu profesionalitāti no saviem paziņām un kolēģiem vai meklējot internetā. Tas palīdz izvēlēties piemērotāko klīniku turpmākai ārstēšanai. Zobārstniecības pakalpojumi ir aktuāli visiem cilvēkiem, jo smaids ir neatņemama veiksmīgas un pilnvērtīgas dzīves sastāvdaļa. Tomēr bieži vien tiek uzskatīts, ka bizness galvenokārt ir saistīts ar naudu un ka vēlme palīdzēt cilvēkiem ir otršķirīga. Taču Monika, sieviete, kura vērsās zobārstniecības klīnikā Papadent, lai saņemtu visaptverošu plānu un kompleksu ārstēšanu, ir pretruna.

Monika atzīst, ka tad, kad viņai bija nepieciešama zobu ārstēšana, izvēlēties klīniku nebija viegli, jo viņai bija svarīgs ne tikai darba laiks un pakalpojumu daudzveidība, bet, iespējams, visvairāk viņa vēlējās atrast klīniku, kurā profesionalitāte un efektīva problēmu risināšana apvienota ar cilvēcību un patiesu vēlmi palīdzēt klientam. Ilgie meklējumi nesa augļus, lai gan apkārtējie cilvēki un draugi dalījās dažādās pieredzēs par saņemtajiem zobārstniecības pakalpojumiem. Daži bija apmierināti ar ātru un veiksmīgu ārstēšanu, taču bija arī tādi, kas dalījās ar sāpīgu pieredzi.

Tomēr viss nostājās savās vietās, kad kādu dienu Monika uzzināja par zobārstniecības klīniku Papadent un apmeklēja tās tīmekļa vietni.Informatīvais saturs, kas ietver ne tikai detalizētus procedūru aprakstus, bet arī detalizētus skaidrojumus par to, kas ir zobu implanti, par estētisko restaurāciju nozīmi, par dažādiem pieejamo protēžu veidiem, vērtīgus padomus, kā izvairīties no gingivīta, un daudz ko citu, Monikai bija īsts orientieris. Ja klīnikas profesionāļi ir veltījuši laiku un pūles, lai radītu tik informatīvu un vērtīgu saturu, tad viņi ir ne tikai izcili savas jomas profesionāļi, bet arī ir attīstījuši dabisku vēlmi palīdzēt cilvēkiem, risināt viņu problēmas, sniegt aprūpi un uzmanību un, protams, nodrošināt pēc iespējas labākus rezultātus. Lai pārliecinātos, ka ir atradusi to, ko meklē, Monika ieradās klīnikā uz konsultāciju.

Rūpīgs pacientes zobu stāvokļa izvērtējums, rūpīga viņas problēmu un vēlmju uzklausīšana, profesionāla labāko risinājumu izvēle, detalizēts individuālais plāns, uzmanība, cieņpilna komunikācija un elastība apmeklējuma laika plānošanā diktēja Monikai atbildi – viņa noteikti ir pieņēmusi vislabāko lēmumu, izvēloties ārstēšanos klīnikā.

Paredzēto apmeklējumu laikā Monika veiksmīgi izpildīja visus ārstēšanas plāna posmus, ko bija noteikusi pirmās konsultācijas laikā, un tagad, kad viss ārstēšanas process ir aiz muguras, viņa vēlas pateikties Papadent komandai par profesionalitāti, ko pavadīja sirsnīga uzmanība, vēlme palīdzēt un cieņa pret klientu katrā brīdī.

Rašyti komentarus

TRŪKSTA DANTŲ? PAPADENT VISUOMET JUMS PADĖS REGISTRUOKITĖS NAUJIENLAIŠKIUI

The form you have selected does not exist.